niedziela, 2 kwietnia 2023

Travel Journal z Martą

 Dziś kilka słów na temat projektu, który pojawił się w grudniu zeszłego roku w naszym sklepie. Chciałam zebrać wszystkie informacje w jedno miejsce, tym samym odpowiadając na większość pytań, które do mnie trafiały w między czasie 🙂 Mam nadzieję, ze uda mi się zarazić Ciebie do znalezienia godzinki lub dwóch w ciągu miesiąca, tylko dla siebie. Uwierz mi, oglądanie i czytanie wpisów już po kilku miesiącach sprawia niesamowitą frajdę. A jeśli pomyślisz, że kiedyś będą go czytać Twoje dzieci, wnuki … oh to niesamowite!


 

CZYM JEST TRAVEL JOURNAL?

Oryginalnie to notatnik dedykowany zapiskom z podróży.

Ja prowadzę TJ w formie kreatywnego pamiętnika (w końcu jestem scraperką 😉 ) nie ograniczając się tylko i wyłącznie do podróży, a również codzienności. Nie lubię ograniczeń, stąd robię wpisy z życia codziennego, wydarzeń i podróży w jednym miejscu. Wybrałam tą formę, bo jest szybka, nieskomplikowana, nie musimy wydawać majątku na ozdobniki i materiały. Wystarczy to co mamy w domu, także resztki scrapowe z projektów (ścinki), naklejki, ulotki, paragony, bilety (wszelkie pamiątki), oraz zdjęcia. Lub też wybrać dedykowany kit do travel journala, który wraz z dostępem do live możesz kupić co miesiąc w naszym sklepie 🙂

Zdjęcia możemy wydrukować w domu na tradycyjnej drukarce (gdyż mogą, ale nie muszą być super jakości), drukarce typu Canon Selphie, aparatach polaroid czy u fotografa np raz w miesiącu. 


 Notes – ja korzystam z dedykowanych okładek i notesów (obecnie P13), które znajdziesz również w naszym sklepie, ale też sprawdzą się inne notatniki, polecam te które mają czyste kartki (bez kratek, linii itp) i warto przyjrzeć się gramaturze papieru.

Gramatura jest ważna jeśli nie chcemy aby wpisy „przebijały” na drugą stronę, ale też łatwiej będzie nam korzystać z różnorodnych materiałów, papierów itp.. Polecam 160 gsm i więcej 🙂


 

JAKIE SĄ OPCJE?

Dostęp – otrzymujesz możliwość uczestniczenia w spotkaniu na żywo, komentowaniu i dostęp jest „dożywotni” tj oglądasz kiedy chcesz i ile razy chcesz 🙂

Dostęp z kitem – otrzymujesz możliwość uczestniczenia w spotkaniu na żywo, komentowaniu i dostęp jest „dożywotni” tj oglądasz kiedy chcesz i ile razy chcesz 🙂 ORAZ zestaw materiałów (dodatków) do stworzenia kilku stron, to ten sam zestaw, z którego tworzę ja podczas live. Co miesiąc tworzę zupełnie inny zestaw, łącząc produkty różnych producentów, robię to osobiście i w przemyślany sposób 🙂 W konkretnym zestawie znajdziesz pasujące do siebie elementy pod względem kolorystyki i tematyki. Jeśli chodzi o temat przewodni kitów – to jest pełna różnorodność, dość często nawiązuję do świąt, pór roku itp . Jak dużo wpisów można wykonać z kitu? To zależy od Ciebie – u mnie powstaje od 5 do 10 stron, spokojnie kit starcza mi na konkretny miesiąc, ale też wykorzystuję resztki do innych form i projektów np do art journala (tak jak tutaj, do wpisu użyłam moich resztek ze styczniowego zestawu)

GDZIE I JAK CZĘSTO ODBYWAJĄ SIĘ LIVE?

Raz w miesiącu, na kanale YouTube w formie niepublicznego spotkania na żywo – każdy uczestnik otrzymuje link do konkretnego live.


 

JAKI JEST KOSZT?

Dostęp: 20 zł

Dostęp z kitem (zestawem materiałów): od 35 do 49 zł + koszt wysyłki 9 zł (kurier InPost lub paczkomat)

(cena może być różna w każdym miesiącu, jest to spowodowane ilością i rodzajem zawartości przesyłki 🙂

GDZIE KUPIĆ?

W naszym sklepie – w dziale TRAVEL JOURNAL – o tutaj (po kliknięciu otworzy się nowa karta)

Zwróć uwagę na rodzaj kupowanego produktu – dostęp lub dostęp z kitem.

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE W PIGUŁCE:

1. Każdy live jest zapisywany – otrzymujesz link, który możesz oglądać wielokrotnie, w dowolnym czasie 🙂

2. Oprócz dostępu do live otrzymasz na maila zaproszenie do tajnej grupy na facebooku, gdzie dzielę się dodatkowymi zdjęciami, materiałami, kuponami rabatowymi.

3. Wysyłki kitów są realizowane przeze mnie co najmniej 2-3 dni robocze przed premierą live, tak abyś mógł pracować razem ze mną.

4. Dostęp (link do live) otrzymasz mailowo pół godziny przed rozpoczęciem live.

5. Daty i terminy:

wysyłki kitów: ok 24-28 dnia miesiąca

zapisy trwają: od 1 do 20 tego dnia miesiąca

live odbywa się: w ostatnim tygodniu każdego miesiąca, ok godziny – 19-21. Dokładny dzień podany jest zawsze przy danym produkcie TJ w sklepie. 

 


O PROWADZĄCEJ:

Marta Zaborowska – Travel Journal poznałam wiele lat temu, jednak od ponad dwóch lat prowadzę swoje notatniki regularnie. Uwielbiam tą formę, uwielbiam chwilę spokoju z garstką materiałów i tworzenie dla siebie, stąd właśnie pomysł na przedstawienie tej formy innym.

Poza travel journalem (w wielkim skrócie):

  • jestem scraperką z ponad 15-letnim doświadczeniem,
  • jestem właścicielką sklepu internetowego www.craftvena.com
  • w 2021 roku zostałam Ambasadorką Kultury Pomorza
  • prowadzę warsztaty stacjonarne, online w Polsce i zagranicą
  • prowadzę osobistego (scrapowego) bloga pod adresem: www.martazaborowska.pl
  • jestem uzależniona od stempli, markerów, kawy i mojego kota – Maszki 🙂

Marta Zaborowska

 

0 Komentarzy:

Prześlij komentarz