czwartek, 4 stycznia 2024

INSPIRACJA | Niezwykłe pomysły na ręcznie robione prezenty na 18. Urodziny | Marta Zaborowska

Hej! Dziś niespodziewanie wskakuję na bloga, w zastępie za Beatkę, ale miło mi, że mogę tu gościć, na firmowym blogu. Gdybyście mieli ochotę widywać mnie tu częściej, jest na to duża szansa, bo od tego roku chcę powrócić do serii inspiracji - piątek z szefową. 

Po raz pierwszy piątkowy post wrzuce już za tydzień, stwierdziłam, że nie ma sensu zamęczać Was moją osobą jeszcze jutro :) Tym bardziej, że mam dziś trzy prace! Zaczynamy!

18. urodziny to wyjątkowy moment w życiu każdej osoby, pełen radości, emocji i niezapomnianych chwil. Jeśli szukasz wyjątkowego prezentu, który wyrazi Twoją troskę i zaangażowanie, zastanów się nad ręcznie wykonanymi upominkami. Dziś przyjrzymy się trzem niezwykłym pomysłom na prezenty handmade, które z pewnością zrobią niezapomniane wrażenie na solenizancie.


DREWNIANA SKRZYNKA



Ozdobiona papierami, dodatki drewniana skrzynka, świetnie sprawdzi się jako pamiątka, prezent od Rodziców czy Chrzestnych. Drewniane, sosnowe bazy znajdziecie w naszym sklepie w kilku rozmiarach i wciąż staram się powiększać ofertę o kolejne modele. Ta, którą widać na zdjęciu jest ciut większa od czekolady, pomieści bez problemu gotóweczkę :)

Ozdobiłam ją papierami i die cuts'ami z kolekcji Mintay Papers - Bohemian Wedding, tak wiem, to ślubna kolekcja, ale jakoś tak idealnie sprawdza mi się do urodzinowych prac.

Swoje skrzynki często związuję wstążeczką Old Fashion Ribbon (daję ją pod papier, dokładnie na pierwszą, a przed drugą warstwą papieru), tutaj w odcieniu złoto-brązowym, ale polecam założyć pudełko mniejsze lub większe, na różne kolory - one naprawdę są piękne i często się przydają :) Ja w swoim zapasie mam zawsze białe, szare, beżowe, ecru i różowe, pozostałe kolory już w mniejszych ilościach, ale są tak na wszelki wypadek :)




KARTKI


Przy kartkach zawsze mam ochotę napisać/powiedzieć "tradycyjne kartki" - jednak, czy one są aby na pewno tradycyjne? Zdecydowanie nie pod względem wyglądu! Przecież są zupełnie inne niż te gotowe, wydrukowane ze sklepu, nie ma tu o czym mówić! A druga strona ... tradycja wysyłania, podarowania kartek odchodzi do lamusa, nie ma co ukrywać, tak to wygląda. Moje pytanie, dlaczego? Tak oryginalne kartki są wspaniałym prezentem, gestem, pamiątką! Na 18? Zdecydowanie POLECAM! 

Do ich stworzenia sięgnęłam po kolejną kolekcję Mintaya, tym razem Happy Birthday. Która jest jedną z moich TOP OF THE TOP 2023 r. - idealna kolorystycznie, są balony, kieliszki, szampan, słodkości. Bosko! Obie podbiłam złotym papierem lustrzanym, również do zakupienia w Craftvenie :) 

CUKIEREK


Jeśli chodzi o bardziej wymyślny, zaskakujący kształt, to polecam cukierka! To moja ostatnia propozycja na dziś, sprawdzi się zarówno w wersji żeńskiej i męskiej. I moim zdaniem, idealny podarunek na osiemnastkę. Cukierki można otworzyć, delikatnie przekręcając jeden z końców. Co wejdzie do środka? Na pewno gotówka, słodycze, biżuteria. Problem z życzeniami? Ja drukuję je na osobnej kartce, biguję i wrzucam do środka :) W ten sposób można wrzuć do niego nawet list :) 

Wspaniałe bazy cukierków to produkt Rzeczy z Papieru (tak, dostępne u nas :) ), są proste do zagniecenia i sklejenia, raz dwa i gotowe! Ten na zdjęciu ozdobiłam kolekcją Happy Birthday (to ta sama co wyżej przy kartkach, ale połączyłam ją tutaj z kraftową bazą).



Oczywiście pomysłów jest cała masa i pewnie pojawię się jeszcze z niejednym, dziś przykładowe propozycje. Trzeba dawkować sobie przyjemności hihi :)

A Ty jakie prace wykonujesz najczęściej z okazji 18 urodziny? Jestem bardzo ciekawa, czy są to głownie kartki, czy preferujesz inną formę, daj znać w komentarzu :)



Linki do produktów, które użyłam znajdziecie również w tekście, ale tutaj jeszcze podsumowanie:

Mintay Papers, kolekcje:
- Bohemian Wedding: https://www.craftvena.com/?s=MT-BOH&post_type=product
- Happy Birthday: https://www.craftvena.com/?s=mt-hab&post_type=product

papier lustrzany:https://www.craftvena.com/?s=lust-&post_type=product

bazy:
- drewniane pudełka: https://www.craftvena.com/?s=PUDE_DREW_SOSN&post_type=product
- cukierki: https://www.craftvena.com/?s=cukierek&post_type=product
- kartki: https://www.craftvena.com/kategoria-produktu/bazy/kartek/

moje sprawdzone sposoby na klejenie:
- taśma dwustronna płaska: https://www.craftvena.com/?s=tesafix&post_type=product
- kostki 3D: https://www.craftvena.com/?s=SB-0&post_type=product



2 Komentarzy: