niedziela, 2 kwietnia 2023

Kleo ARTer Ego – witamy w zespole DT :)

Dzień dobry! Dziś chciałabym przedstawić Tobie naszą nową członkinię w DT, Beatę – Kleo ARTer Ego, którą możesz śledzić między innymi na jej cudnym profilu na instagramie 🙂 Miałam wielką przyjemność poznać Kleo na żywo i bardzo się cieszę, ze tak pozytywna osoba dołącza do naszego zespołu – oficjalnie witamy w naszych szeregach 🙂

Beata będzie gościć na naszym blogu dwa razy w miesiącu, więc serdecznie zapraszam do śledzenia jej poczynań 🙂 A teraz nie przedłużając zostawiam Cię w rękach naszej nowej projektantki:

W ramach mojej pierwszej inspiracji postanowiłam wykonać dwa tagi. Nadchodzi świąteczny czas, a przecież nie każdy musi być mistrzem pakowania prezentów. Czasami zdarza się też tak, że prezenty mają szalone formy i nieregularne kształty. W takiej sytuacji doskonałym dodatkiem będzie właśnie wykonany ręcznie Tag, bądź po polsku zawieszka, czy bilecik prezentowy. Dodadzą one niepowtarzalnego uroku. Do wykonania tych świątecznych tagów użyłam wykrojnika z firmy Heffy Doodle. Bardzo lubię z niego korzystać, ponieważ jest niesamowicie uniwersalny i doskonale nada się na każdą okazję. Dodatkowo jest stosunkowo duży, dzięki czemu daje spore pole do popisu w kwestii ozdób, które mogą się znaleźć na jego froncie oraz sporo miejsca na wypisanie życzeń z tyłu zawieszki.

 


 W przypadku moich tagów postawiłam jednak na nieco inne wykończenie. Mianowicie, postanowiłam wykonać zawieszki z „shakerem” w środku. Wspomniany wcześniej wykrojnik Heffy Doodle daje możliwość wykrawania zarówno pełnego taga, jak i samej ramki, dzięki czemu stworzenie „shakera” będzie banalnie proste. Wystarczy wyciąć 2 ramki taga z preferowanego papieru, w moim przypadku były to papiery świąteczne z kolekcji Echo Parku oraz My Favorite Things. Następnie wykrojnikiem pełnego taga wycięłam elementy z przezroczystej folii. Każdą z ramek przykleiłam do folijki , a następnie obie strony skleiłam ze sobą taśmą dystansującą dodając do środka nieco cekinów. Fronty tagów udekorowałam stempelkami, które pokolorowałam markerami alkoholowymi.

Osobiście uwielbiam łączyć na swoich inspiracjach stempelki z różnych zestawów i firm, dlatego też do wykonania tej inspiracji, również wykorzystałam kilka zestawów stempli. Idealnym dodatkiem do zawieszek będą wszelkiego rodzaju nity, wstążeczki czy sznureczki. Ja w ostatnim czasie popadłam w zachwyt nad wstążeczkami Old Fashion, a akurat tak się składa, że miałam kolory, które fantastycznie zgrały się z resztą kompozycji. Wszystkie produkty jakich użyłam do wykonania tych tagów są podlinkowane poniżej.


Zestaw stempli z pingwinkami (prezent, kierunkowskaz)

Papier w zielone kropeczki

Papier w biało czerwone paseczki

Folia do shakerów

Taśma dystansująca 3D

Cekiny

Wstążka Old Fashion – oliwkowa

Krokodyl – nitownica We R Memory Keepers

Glossy Accent

Gelly Roll – rozmiar 10

Markery – różne zestawy

0 Komentarzy:

Prześlij komentarz