niedziela, 2 kwietnia 2023

Pudełeczka na ząbki mleczne - Kleo ARTer Ego

 Cześć!

Przyszedł kolejny czwartek, tym razem można go już zaliczyć do tych wiosennych. Także idą zmiany i to na lepsze. Mam ogromną nadzieję, że piękna pogoda i słońce zostaną z nami już na dobre.

A tymczasem zmiany również w moich inspiracjach, a przynajmniej w tej jednej. Być może to nic wielkiego, ale szczerze mówiąc, nie spodziewałam się po sobie tego, że wykonam inspirację, która nie będzie ozdobiona żadnymi stempelkami. Jest to naprawdę spory wyczyn w mojej pracowni. Jednak mam nadzieję, że nikogo tym nie rozczaruję.

W ostatnim czasie dookoła pojawia się mnóstwo zajączków, kurczaczków, kwiatów i wielu innych wiosenno-wielkanocnych motywów. Oczywiście bardzo na nie czekałam, ale na przekór temu czego ostatnio bardzo dużo, postanowiłam wykonać inspirację o zupełnie innej tematyce.

Pamiętasz jeszcze jak to było być dzieckiem, kiedy pierwsze mleczaki zaczynały wypadać? Dla mnie pierwsze wrażenia nie były przyjemne, ponieważ okropnie bałam się całego procesu i tylko dzięki cierpliwości taty jakoś razem daliśmy radę. Jednak to co najważniejsze, zawsze było na końcu. Już po wszystkich łzach i po całym strachu związanym z pozbywaniem się ruszającego ząbka, przychodził czas na nagrodę. Moim „Wróżkiem Mleczuszkiem” był właśnie tata i zdecydowanie magii tu nie brakowało, ponieważ za pierwszy ząb dostałam piękną lalkę ze skrzydełkami i brokatową sukienką. To wspomnienie natchnęło mnie do wykonania dzisiejszej inspiracji, którą są pudełeczka na ząbki mleczne.


 

W Craftvenie znalazłam idealne narzędzie, które niesamowicie ułatwiło mi przygotowanie takich pudełeczek. Mowa tutaj oczywiście o tablicy 1-2-3 Punch Board. Jest to przyrząd, dzięki któremu przygotujemy zarówno pudełeczka w różnych rozmiarach i wersjach, jak i koperty, foldery oraz kokardki. Do zakupu tego narzędzia zachęcił mnie film Malwiny z Paper Spellcrafts, która fantastycznie przedstawiła możliwości, jakie daje ta tablica. Koniecznie zajrzyj na kanał Craftveny na YouTube, aby zaczerpnąć jeszcze więcej inspiracji i pomysłów.

Przygotowując się do wykonania pudełeczek wybrałam sobie papiery ozdobne, które chciałam wykorzystać jako bazowe. Dodatkowo dobrałam kilka mniejszych skrawków, które zostały przeznaczone na kokardki zdobiące górę pudełka. Cały proces bigowania, składania i docinania pudełek dziurkaczem jest rewelacyjnie opisany w instrukcji dołączonej do tablicy, także wszystko poszło bez problemu. Każdy krok jest pokazany i zilustrowany. Po złożeniu pudełeczek i doklejeniu kokardek, postanowiłam ozdobić je w taki sposób, aby nie było najmniejszych wątpliwości, jakie jest ich przeznaczenie. Do tego posłużył mi przeuroczy wykrojnik Heffy Doodle w kształcie ząbka. Swoją drogą, ten wykrojnik to pamiątka z wyjazdu do Kartuz do Marty i do Craftveny. ♡ Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie dodała nieco pociągnięć markerami alkoholowymi, dlatego ząbki są delikatnie wycieniowane. Aby dopełnić całości dookoła ząbków dokleiłam nieco cekinów. (Mam nadzieję, że śledzisz na bieżąco nowości w sklepie i nazwa #mixvenki nie jest Tobie obca. Ja właśnie czekam na moje zamówienie tych cudowności).


 

Jak Ci się podoba efekt końcowy? Znasz może kogoś kto w najbliższym czasie będzie zaczynał wymianę mlecznego uzębienia na stałe? Może to być idealna okazja do wypróbowania wspomnianej tablicy. Oczywiście okazji do wykonania pudełeczek upominkowych jest masa. Z powodzeniem można je wykorzystać na śluby, urodziny, na chrzest. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby właśnie w takich pudełeczkach pochować słodkości na Wielkanoc, a następnie pochować je w domu czy na ogrodzie i zorganizować dla najmłodszych wielkie poszukiwanie. Jestem ciekawa jakie jeszcze pomysły wpadną tobie do głowy.

Tradycyjnie produkty użyte do wykonania inspiracji znajdziesz poniżej. Życzę Tobie dużo kreatywności! Do „zobaczenia” następnym razem 

 





————————————-

Jeśli danego produktu nie ma już na sklepie, co może być spowodowane dużą rotacją, a jesteś nim zainteresowany, zapraszam do kontaktu: craftvena@gmail.com

————————————–

Tablica 1-2-3 Punch Board

https://www.craftvena.com/produkt/we_r-narzedzie-do-tworzenia-gotowych-elementow-wieloelementowa-koperty-kokardy-pudelka-tablica-rozne-wielkosci-we-r-memory-keepers-28×175-cm-wymiar-1-2-3-punch-board/

Wykrojnik Heffy Doodle ząbek

https://www.craftvena.com/produkt/hfd0148-heff-maszyny-i-akcesoria-wykrojniki-metalowe-dzieciece-rozne-zab-heffy-doodle-4-elementy-54×50-mm-wymiar-tooth-plush/

Gilotyna

https://www.craftvena.com/produkt/160e-toni-narzedzia-do-wycinania-gilotyna-15×22-cm-wymiar-powierzchnia-pracy-cale-centymetry-czarny-szary-tonic-studios-tim-holtz/

Nożyczki

https://www.craftvena.com/produkt/102e-toni-narzedzia-do-wycinania-nozyczki-standardowe-1778-cm-dlugosc-calkowita-tytanowe-mikro-zabki-czarny-tonic-studios/

Taśma dwustronna

https://www.craftvena.com/produkt/tesafix_12x50-griii-tesa-techniki-mocowania-tasma-klejaca-standardowa-dwustronnie-klejaca-transparentna-50-m-rolka-12-mm-wymiar/

Taśma dystansująca

https://www.craftvena.com/produkt/griii-tesa-techniki-mocowania-tasma-klejaca-piankowa-dwustronnie-klejaca-biala-5-m-rolka-dlugosc-6-mm-szerokosc-1-mm-grubosc/

Papiery ozdobne

https://www.craftvena.com/produkt/bag202016-echo-papiery-do-scrapbookingu-echo-parkbaby-girl-305×305-cm-zestaw-bialy-brazowy-rozowy-misie-wzory-zwierzeta-1×12-dwustronnych-papierow-oraz-1-arkusz-naklejek/

https://www.craftvena.com/produkt/echo-papiery-do-scrapbookingu-echo-park-litter-dreamer-girl-305×305-cm-zestaw-bialy-rozowy-zielony-kwiaty-motyle-24-dwustronne-papiery-12-wzorow-1-arkusz-naklejek/

Cekiny

https://www.craftvena.com/produkt/pfst-elementy-ozdobne-tworzywo-sztuczne-cekiny-z-ozdobnymi-elementami-rybki-14-gram-transparentne-pomaranczowe-picket-fence-studios-sequin-mix-plus-fishy-wishes/

Kle jhttps://www.craftvena.com/produkt/techniki-mocowania-klej-introligatorski-z-precyzyjna-koncowka-tuba-60-ml-pojemnosc-przezroczysty-po-wyschnieciu-eco-scrapbooking-miekka-butelka/

0 Komentarzy:

Prześlij komentarz