czwartek, 29 lutego 2024

Kopertówki komunijne - różne pomysły

 Dzień dobry,

w tym roku luty jest wyjątkowy, został nam dany jeden dzień w gratisie i to na dodatek czwartek. To oznacza, że w tym miesiącu jest aż 5 czwartków, a idąc dalej w te przemyślenia i rozgryzając trudne równania matematyczne, wychodzi na to, że wkradam się na bloga, pomiędzy Anię Jurek i Beatkę Kleo ARTer Ego. Dziewczyny mają po dwie inspiracje miesięcznie i jakby nie patrzeć 2+2 , to nigdy nie będzie 5. Mam nadzieję, że mnie zrozumieliście?

W mojej głowie i sercu jest sporo emocji, przeróżnych, jednak zanim przejdę do sedna tego postu, muszę napisać o dzisiejszej niespodziance - wizycie tutaj, w Craftvenie w Kartuzach wspaniałej scraperki.

Ponad dwie godziny temu, otworzyłam w przeglądarce nowe okno, aby napisać ten post. Otworzyłam, nie zdążyłam wpisać ani tytułu, ani jednego słowa i otworzyły się drzwi (co bywa zupełnie normalne, ludzie wchodzą i wychodzą ze sklepów), jednak moim oczom .. ukazała się czerwona walizka .. trzymana w rękach .. Ani SKLEJANKI! Tak jest! Spędziłam fantastyczne 2 godziny, oczywiście chciałoby się więcej, ale jestem mega wdzięczna za każdą minutę. Buzia mi się uśmiecha na myśl o tej pięknej chwili i rozmowach, które zachowuję dla siebie :) I zgrabnym, lub mniej zgrabnym krokiem przechodzę do dzisiejszych prac, które na dzis przygotowałam.

KOPERTOWKI - to ostatnio często podejmowany przeze mnie temat, głownie tutaj, w świecie social mediow. Bo ta forma kartek jest ze mną od wielu, wielu lat i robie je bardzo często, ale jakos zbytnio nie skupiałam sie na nich jako na pomyśle na inspiracje, czy tez film.

Odnośnie filmu, to ten pojawił sie w miniona niedziele, na naszym kanale na YouTube (na końcu posta wrzuce linka do niego), ale pomyślałam sobie, ze chciałabym Wam pokazać większą ilość wzorów kopertówek, które ostatnio wykonałam.



Kopertówki z powyższych zdjeć powstały z tej samej kolekcji, tej o której ostatnio dużo mowie, ale naprawdę przypadła mi do gustu. Mam tu na myśli Alchemy Of Arts i kolekcje Pierwsza Komunia Świata. Dodatki to w głównej mierze tekturki dwóch producentów: Scrapiniec i Twoja Tekturka, i tutaj zostawię jeden zbiorczy link do tekturek komunijnych, bo tak naprawdę wszystkie ssą ładne i wszystkie pasują. Także tutaj wybór zostawiam Wam :)

Oprócz tego wstążeczka, listki i kwiatki powycinane z roznych bloczków (ja akurat użyłam tych z Alchemy Of Art), mixvenki w jasnych kolorach , kwiaty Primy Marketing i gotowe.

Mój sposób wykonania jest zawsze taki sam, jednak jeśli chodzi o ozdabianie, tu mamy pełną dowolność. Można zaszaleć z przestrzennymi kwiatkami Prima Marketing, i tak jak poniżej do kompletu dołączyć pudełeczko:


Lub powstrzymać sie od kosteczek 3D, taśm piankowych (co nie jest dla mnie łatwe) i zrobić kartkę bardziej klasyczna, do koperty. Obie wersje wyglądają ładnie i elegancko. Polecam serdecznie ta formę kartek, u mnie sprawdza sie znakomicie :) 




Na koniec zostawiam obiecany film, jeśli masz ochotę stworzyć podobna kartkę, zdecydowanie pomoże :) 



0 Komentarzy:

Prześlij komentarz