piątek, 28 lipca 2023

Co łączy świecidełka i butelkową zieleń?

Hejka! Chcę Wam dziś pokazać dwie zupełnie różne kartki, czy łączy je coś oprócz tego, że obie wykonałam ja? Sama nie wiem, widzicie jakieś podobieństwa? Chciałam zatytułować ten post coś w stylu: znajdź różnice! Ale to dosłownie bezsensu! :) Czekam na Wasze propozycje podobieństw w tych kartkach w komentarzach, a tymczasem opowiem ich krótkie historie i podeślę kilka linków do materiałów, z których je wykonałam :)

Obie kartki zostały zamówione przed dwie różne Klientki, już w nowym miejscu naszego sklepu :) Pracownia Craftvena - warsztaty i rękodzieło

Pierwsza (z shakerem) - miała być: pudrowa i się świecić, mienić, miała błyszczeć :) Takie klimaty lubię, więc bez problemów i z uśmiechem na twarzy wyjęłam oczywiście MIXVENKI, perły Primy, kryształki Prmy i jeszcze znalazłam trochę "kruszonego szkła" z SeeArt. Wiecie, u mnie w pokoju takich przydasi nigdy nie zabraknie :) Do tego kwiaty Prima Marketing Inc. no i zrobiłam ją na przepięknej kolekcji Paper Heaven papers - Dolina Róż.

 
 
Druga miała być bardziej klasyczna, ale obowiązkowo w kolorze butelkowej zieleni (którą uwielbia Pan Młody) i z Parą Młodą. Wyszukałam papiery, a idealny odcień zieleni znalazłam .. uwaga .. w kolekcji Nana's Kitchen Mintay Papers :) (Tak, tak główny motyw tej kolekcji to kuchnia)(
Dokładnie w bloczku uzupełniającym (ten z tłami) :) Do tego kwiaty Primy oraz ciut suszonych kwiatków z domowego bukietu :)

 
 
 
Lista materiałów:

Lista materiałów:
MIXVENKI MD-029
a gdybym tą kartkę robiła w tym momencie, to na pewno dorzuciłabym jeszcze MD-053 
Dolina Róż - Paper Heaven papers
shaker Twoja Tekturka Mąż i Żona
Z Prima Marketing Inc.
kwiaty (totalna mieszanka starych i nowych kolekcji)
kostki 3D, używam aktualnie tych z P13
moja ulubiona taśma dwustronna :) 
 



Na koniec szybkie przypomnienie, ostatnie dni przedsprzedaży P13 :) I tak samo ostatnie dni na zakup produktów P13 z rabatem (nawet kosteczki są przecenione, wystarczy się zalogować, no i już :) )




0 Komentarzy:

Prześlij komentarz