czwartek, 6 lipca 2023

KAWA vs LEMONIADA - co nowego w P13?

Lemonaida czy kawa? A może to i to? Osobiście jestem z teamu #kawa i nie będę ukrywać, ze to jest mój wybór. Zarówno jeśli chodzi o napój, ale też .. o wybór kolekcji.

Przyszedł ten okres w roku, kiedy pojawia się całkiem sporo nowych, polskich kolekcji, a tym samym i dla mnie i dla Was oznacza to sporą dawkę adrenaliny i przedsprzedaży :) Pierwsze potyczki z wprowadzaniem sporej ilości produktów za mną - udało się! Lemioniadka i kawka są już w sklepie:

 

Jeśli jesteś osobą, która od jakiegoś czasu jest zapisana na nasz firmowy newsletter (jeśli nie jesteś, a masz ochotę - to możliwość zapisu znajdziesz TUTAJ), to wiesz, że przy okazjach przedsprzedaży lubię napisać kilka słów od siebie i "po swojemu: odnośnie poszczególnych kolekcji ...

Dziś chciałabym "ten zabieg" zrobić i w tym miejscu :) Zaczynamy?


Zaczynam od kolekcji, która .. jest kolekcją pachnącą ziarnami kawy, a na dodatek przepełniona chrupiącym croissantem. Pisząc to - przepadłam. Duet idealny! (jak dla mnie). Kolorystyka jest przyjemna, kawowa, połączona z granatem i różem .. trochę przypomina mi czekoladkę :) Jeszcze lepiej, słodyczy nigdy dość :)

Jestem uzależniona od kawy, więc zdecydowanie nie mogę się doczekać kiedy wezmę ją w ręce razem z moimi nożyczkami od Tima Holtza i zacznę z niej tworzyć projekty. A plany są już nawet w mojej głowie, bo chcę z niej wykonać projekt na warsztaty stacjonarne u siebie, w sklepie :)



Teraz czas na orzeźwienie! Widzicie te energetyczne, pełne słońca kolory? To właśnie jest druga z kolekcji przedsprzedażnych - Fresh Lemonade. Zapewne znajdę tu nie jedną osobę, która lubi ten napój, idealny na upały. Kolekcja kojarzy mi się ze słońcem, radością i wakacjami. Fajnie! Jest przepełniona smacznymi i soczystymi owocami, które sprawdzą się również przy tworzeniu notesów na przepisy czyli tzw przepiśników, czy też mniejszych notesików na listy zakupowe :)


Obie kolekcje są bogate w różnorodne produkty jak to na P13 przystało. Znajdziecie nie tylko zestawy papierów w dwóch rozmiarach, ale również naklejki tradycyjne, naklejki na tekturce, tekturki, przeróżne papierowe bileciki, tagi, ephemery .. A dla fanów journali (już zacieram rączki) są oczywiście bazy (wkłady) w formacie A5 i DL do travel journal :) Warto też zwrócić uwagę na bazy - elementy dekoracyjne i bazy albumowe.


Wszystkie szczegóły dotyczące przedsprzedaży znajdziecie w sklepie, więc nie będę Was tu zanudzać, jednak mam do Was na sam koniec pytanie .. to jak kawka czy lemoniadka?

Marta




0 Komentarzy:

Prześlij komentarz